Torzym, 17.10.2016

Znak sprawy: 32/wpzp/usługi aranżacji wnętrz i projektowania zieleni/16

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY/ZAPYTANIE CENOWE

1.    Zamawiający : Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 52, 66-235 Torzym

zaprasza do złożenia oferty na:

 

2.      Przedmiot zamówienia: Usługi w zakresie aranżacji pomieszczeń i zagospodarowania terenów zielonych Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego Sp. z o.o. w Torzymiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 – projekt umowy oraz załączniku nr 3 – zakres obowiązków i zadań wykonawcy

3.      Termin realizacji zamówienia: 01.11.2016r. – 31.10.2017r.

4.      Wymogi obligatoryjne:

 

Ø  wykształcenie kierunkowe wraz z certyfikatem Dekoratora Wnętrz poświadczający zdobycie umiejętności projektowania,

Ø  umiejętność zarządzania budżetem realizacyjnym, kontrola kosztów,

Ø  praktyczna znajomość oprogramowania do projektowania oraz wizualizacji,

Ø  praktyczna umiejętność aranżacji terenów zielonych,

 

5.      Dodatkowe oczekiwania:

Ø  praktyczna znajomość oprogramowania do projektowania oraz wizualizacji,

Ø  kreatywność i skuteczność w działaniu,

Ø  terminowość i rzetelność w realizacji powierzonych zadań,

Ø  dokładność,

Ø  samodzielność,

Ø  dobra organizacja pracy,

Ø  wrażliwość estetyczna,

Ø  mile widziane referencje poświadczające posiadane umiejętności w zakresie aranżacji wnętrz i terenów zielonych.

6.      Warunki płatności: miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe płatne do 10-go każdego miesiąca na podstawie prawidłowo wystawionej faktury

7.      Przy wyborze oferty do realizacji Zamawiający będzie się kierował kryterium:

Cena – 100%

Dla kryterium „cena”, dla którego cena minimalna jest najkorzystniejsza ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:

 

Najniższa cena oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu

Liczba punktów = -----------------------------------------------------------------------------------------    x 100

Cena oferty badanej niepodlegającej odrzuceniu

 

8.    Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

 

1.      Formularz oferty wg załączonego wzoru – załącznik nr 1

2.      Zaparafowany projekt umowy – załącznik nr 2

3.      Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

4.      kopie certyfikatu Dekoratora Wnętrz poświadczający zdobycie umiejętności projektowania

5.      mile widziane referencje poświadczające posiadane umiejętności w zakresie aranżacji wnętrz i terenów zielonych.

 

 

9.    Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów,
z wyłączeniem formularza ofertowego.

10. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, oraz spełniającą wymagane warunki Zamawiającego.

11.    Miejsce i termin złożenia oferty: Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o., Budynek Administracji, Biuro Zarządu, Sekretariat, pok. Nr 19 w terminie do dnia 25.10.2016 do godz. 11:00

12.  Termin otwarcia ofert: 25.10.2016  godz. 11:30

13. Opis sposobu przygotowania oferty:

 

1.      Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.

2.      Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie

3.      Na kopercie należy umieścić adres Zamawiającego i nazwę zadania tj.:

 

Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 52, 66-235 Torzym

Oferta na „Usługi aranżacji wnętrz i terenów zielonych”

Nie otwierać przed dniem  25.10.2016  godz. 11:30

 

4.      Cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie z wyszczególnieniem podatku od towarów i usług VAT.

5.      Oferta cenowa musi obejmować całość zamówienia.

6.      Formularz ofertowy należy wypełnić czytelną i trwała techniką.

7.       

14.   Oferta otrzymana przez Zamawiającego po wyznaczonym terminie zostanie Wykonawcy zwrócona bez otwierania.

15.   Informacja o sposobie porozumiewania się pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą:

Zamawiający wskazuje drogę elektroniczną jako formę komunikacji.

 

16.   Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

 

w sprawach proceduralnych: Dorota Jurkiewicz, e - mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

w sprawach merytorycznych: Magdalena Karatysz, e - mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

 

 

 

 

 

____________________________________

Tomasz Pisarek Dyrektor ds. Administracyjno-Gospodarczych i Inwestycji

 

 

 

W załączeniu:

Załącznik nr 1- Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 -Projekt umowy

 

Załącznik nr 3 - Zakres obowiązków i zadań wykonawcy