Torzym, 17.10.2016
Znak sprawy: 32/wpzp/usługi aranżacji wnętrz i projektowania zieleni/16
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY/ZAPYTANIE CENOWE
1. Zamawiający : Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 52, 66-235 Torzym
zaprasza do złożenia oferty na:
2. Przedmiot zamówienia: Usługi w zakresie aranżacji pomieszczeń i zagospodarowania terenów zielonych Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego Sp. z o.o. w Torzymiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 – projekt umowy oraz załączniku nr 3 – zakres obowiązków i zadań wykonawcy
3. Termin realizacji zamówienia: 01.11.2016r. – 31.10.2017r.
4. Wymogi obligatoryjne:
Ø wykształcenie kierunkowe wraz z certyfikatem Dekoratora Wnętrz poświadczający zdobycie umiejętności projektowania,
Ø umiejętność zarządzania budżetem realizacyjnym, kontrola kosztów,
Ø praktyczna znajomość oprogramowania do projektowania oraz wizualizacji,
Ø praktyczna umiejętność aranżacji terenów zielonych,
5. Dodatkowe oczekiwania:
Ø praktyczna znajomość oprogramowania do projektowania oraz wizualizacji,
Ø kreatywność i skuteczność w działaniu,
Ø terminowość i rzetelność w realizacji powierzonych zadań,
Ø dokładność,
Ø samodzielność,
Ø dobra organizacja pracy,
Ø wrażliwość estetyczna,
Ø mile widziane referencje poświadczające posiadane umiejętności w zakresie aranżacji wnętrz i terenów zielonych.
6. Warunki płatności: miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe płatne do 10-go każdego miesiąca na podstawie prawidłowo wystawionej faktury
7. Przy wyborze oferty do realizacji Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100%
Dla kryterium „cena”, dla którego cena minimalna jest najkorzystniejsza ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:
Najniższa cena oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Liczba punktów = ----------------------------------------------------------------------------------------- x 100
Cena oferty badanej niepodlegającej odrzuceniu
8. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1. Formularz oferty wg załączonego wzoru – załącznik nr 1
2. Zaparafowany projekt umowy – załącznik nr 2
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
4. kopie certyfikatu Dekoratora Wnętrz poświadczający zdobycie umiejętności projektowania
5. mile widziane referencje poświadczające posiadane umiejętności w zakresie aranżacji wnętrz i terenów zielonych.
9. Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów,
z wyłączeniem formularza ofertowego.
10. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, oraz spełniającą wymagane warunki Zamawiającego.
11. Miejsce i termin złożenia oferty: Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o., Budynek Administracji, Biuro Zarządu, Sekretariat, pok. Nr 19 w terminie do dnia 25.10.2016 do godz. 11:00
12. Termin otwarcia ofert: 25.10.2016 godz. 11:30
13. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
2. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie
3. Na kopercie należy umieścić adres Zamawiającego i nazwę zadania tj.:
Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 52, 66-235 Torzym
Oferta na „Usługi aranżacji wnętrz i terenów zielonych”
Nie otwierać przed dniem 25.10.2016 godz. 11:30
4. Cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie z wyszczególnieniem podatku od towarów i usług VAT.
5. Oferta cenowa musi obejmować całość zamówienia.
6. Formularz ofertowy należy wypełnić czytelną i trwała techniką.
7.
14. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po wyznaczonym terminie zostanie Wykonawcy zwrócona bez otwierania.
15. Informacja o sposobie porozumiewania się pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą:
Zamawiający wskazuje drogę elektroniczną jako formę komunikacji.
16. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
w sprawach proceduralnych: Dorota Jurkiewicz, e - mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
w sprawach merytorycznych: Magdalena Karatysz, e - mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
____________________________________
Tomasz Pisarek Dyrektor ds. Administracyjno-Gospodarczych i Inwestycji
W załączeniu:
Załącznik nr 1- Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 -Projekt umowy
Załącznik nr 3 - Zakres obowiązków i zadań wykonawcy