Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o.
Poszukuje :
SPECJALISTY DS. KSIĘGOWOŚCI
Pracując z nami na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za:
Opis stanowiska:
- Dekretacja, ewidencja i wystawianie dokumentów finansowych spółki.
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych.
- Analiza rozrachunków.
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych i rozliczanie inwentaryzacji.
- Prowadzenie kasy szpitalnej.
- Ewidencja zakupu i sprzedaży VAT.
Wymagania
- wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne,
- minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
- dokładność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
- umowę o pracę,
- możliwość dalszego rozwoju i awansu zawodowego oraz uczestnictwa w branżowych szkoleniach,
- możliwość podjęcia pracy od zaraz,
- praca w stałych godzinach od poniedziałku do piątku.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie podania wraz z CV wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (wzór poniżej) na adres:
Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 52
66-235 Torzym
Szczegółowych informacji udziela: Dyrektor ds. ekonomicznych Lidia Czyż-Wieczorek tel. 501983693,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Przesyłając niniejsze zgłoszenie przyjmuje Pan/Pani do wiadomości, że Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o. z siedzibą w Torzymiu ul. Wojska Polskiego 52 (dalej: zwany także „Spółką”).
W sprawie ochrony dotyczących Pana/Pani danych osobowych może Pan/Pani skontaktować się z powołanym w Spółce Inspektorem Ochrony Danych poprzez przesłanie wiadomości na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres siedziby Spółki, z dopiskiem „IOD”.
1. Cele i podstawy przetwarzania.
Spółka będzie przetwarzać Pana/Pani dane w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego – podstawą prawną przetwarzania danych w tym przypadku są przepisy prawa, tj. Kodeksu pracy oraz prawnie uzasadniony interes Spółki, jakim jest potrzeba zapewnienia odpowiedniego poziomu zatrudnienia pracowników Spółki. Jeśli wyrazi Pan/Pani zgodę na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, dane te będą przetwarzane w oparciu o wyrażoną zgodę. Spółka będzie przetwarzać dane w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora danych.
2. Okres przechowywania danych.
Spółka będzie przechowywać Pana/Pani dane w celach rekrutacyjnych do momentu zakończenia bieżącego procesu rekrutacyjnego. W przypadku wyrażenia przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb prowadzenia procesów rekrutacyjnych w przyszłości, Spółka będzie przetwarzać Pana/Pani dane osobowe do czasu wycofania przez Pana/Panią zgody lub do końca roku kalendarzowego następującego po roku, w którym wyraził/a Pan/Pani zgodę na takie przetwarzanie, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi jako pierwsze. Niezależnie od tego Spółka może przetwarzać Pana/Pani dane osobowe do momentu przedawnienia roszczeń wynikających lub związanych z przeprowadzonym procesem rekrutacji.
3. Odbiorcy danych
Pana/Pani dane osobowe mogą zostać udostępnione agencjom pośrednictwa pracy lub podmiotom współpracującym ze Spółką w zakresie dostarczania Spółce usług, bez których prowadzenie procesów rekrutacyjnych byłoby utrudnione (np. podmioty dostarczające infrastrukturę informatyczną).
4. Prawa osób, których dane dotyczą
Przysługuje Panu/Pani:
a) prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) danych;
c) prawo do usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;
d) prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych, wyrażonej na potrzeby przyszłych rekrutacji;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
5. Informacja o dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny lecz jest konieczne dla udziału w procesie rekrutacji.
Jeśli jest Pan/Pani zainteresowany/a udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę, prosimy o dopisania w treści Pana/Pani aplikacji klauzuli zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tych celach w przyszłości, np. o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Spółka z o.o. moich danych osobowych podanych w niniejszej aplikacji do celów rekrutacyjnych także w przyszłości przyjmując jednocześnie do wiadomości, że przedmiotowa zgoda jest dobrowolna i może być odwołana w każdym czasie”.