Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o.

 

Poszukuje :

SPECJALISTY DS. KSIĘGOWOŚCI

Pracując z nami na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za:

Opis stanowiska:

  • Dekretacja, ewidencja i wystawianie dokumentów finansowych spółki.
  • Sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych.
  • Analiza rozrachunków.
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych i rozliczanie inwentaryzacji.
  • Prowadzenie kasy szpitalnej.
  • Ewidencja zakupu i sprzedaży VAT.

 

Wymagania

  • wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne,
  • minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • dokładność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy

  • umowę o pracę,
  • możliwość dalszego rozwoju  i awansu zawodowego oraz uczestnictwa w branżowych szkoleniach,
  • możliwość podjęcia pracy od zaraz,
  • praca w stałych godzinach od poniedziałku do piątku.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie podania wraz z CV wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (wzór poniżej) na adres:

Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o.

ul. Wojska Polskiego 52

66-235 Torzym

Szczegółowych informacji udziela: Dyrektor ds. ekonomicznych Lidia Czyż-Wieczorek tel. 501983693,
e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Przesyłając niniejsze zgłoszenie przyjmuje Pan/Pani do wiadomości, że Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o. z siedzibą w Torzymiu ul. Wojska Polskiego 52 (dalej: zwany także „Spółką”).

 

W sprawie ochrony dotyczących Pana/Pani danych osobowych może Pan/Pani skontaktować się z powołanym w Spółce Inspektorem Ochrony Danych poprzez przesłanie wiadomości na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres siedziby Spółki, z dopiskiem „IOD”.

1. Cele i podstawy przetwarzania.

Spółka będzie przetwarzać Pana/Pani dane w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego – podstawą prawną przetwarzania danych w tym przypadku są przepisy prawa, tj. Kodeksu pracy oraz prawnie uzasadniony interes Spółki, jakim jest potrzeba zapewnienia odpowiedniego poziomu zatrudnienia pracowników Spółki. Jeśli wyrazi Pan/Pani zgodę na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, dane te będą przetwarzane w oparciu o wyrażoną zgodę. Spółka będzie przetwarzać dane w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora danych.

2. Okres przechowywania danych.

Spółka będzie przechowywać Pana/Pani dane w celach rekrutacyjnych do momentu zakończenia bieżącego procesu rekrutacyjnego. W przypadku wyrażenia przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb prowadzenia procesów rekrutacyjnych w przyszłości, Spółka będzie przetwarzać Pana/Pani dane osobowe do czasu wycofania przez Pana/Panią zgody lub do końca roku kalendarzowego następującego po roku, w którym wyraził/a Pan/Pani zgodę na takie przetwarzanie, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi jako pierwsze. Niezależnie od tego Spółka może przetwarzać Pana/Pani dane osobowe do momentu przedawnienia roszczeń wynikających lub związanych z przeprowadzonym procesem rekrutacji.

3. Odbiorcy danych

Pana/Pani dane osobowe mogą zostać udostępnione agencjom pośrednictwa pracy lub podmiotom współpracującym ze Spółką w zakresie dostarczania Spółce usług, bez których prowadzenie procesów rekrutacyjnych byłoby utrudnione (np. podmioty dostarczające infrastrukturę informatyczną).

4. Prawa osób, których dane dotyczą

Przysługuje Panu/Pani:

a) prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii;

b) prawo do sprostowania (poprawiania) danych;

c) prawo do usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;

d) prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych, wyrażonej na potrzeby przyszłych rekrutacji;

e) prawo do przenoszenia danych;

f) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

5. Informacja o dobrowolności podania danych

Podanie danych ma charakter dobrowolny lecz jest konieczne dla udziału w procesie rekrutacji.

Jeśli jest Pan/Pani zainteresowany/a udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę, prosimy o dopisania w treści Pana/Pani aplikacji klauzuli zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tych celach w przyszłości, np. o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Spółka z o.o. moich danych osobowych podanych w niniejszej aplikacji do celów rekrutacyjnych także w przyszłości przyjmując jednocześnie do wiadomości, że przedmiotowa zgoda jest dobrowolna i może być odwołana w każdym czasie”.

Załączniki:
Pobierz plik (Specjalista ds ksegowości-2019.doc)Specjalista ds ksegowości-2019.doc46 kB2019.11.28 07:38